090510 (Plugg)Söndag




Tog mig en välförtjänt sovmorgon idag, hade kunnat sova bra mycket längre om det inte hade vart så att jag var tok kissenödig, så det var bara kliva upp. Marcus var redan på jobbet när jag kom upp, så idag ska jag vara lika duktig och plugga i stort sett hela dagen. Det är bara hänga i nu, det är bara tre pluggveckor kvar, och de ska verkligen bli pluggveckor, hårdplugg!
Passar bra att de ska komma och fixa balkongerna någongång dessa veckor, för jag kommer vara duschad och klar vid sju varje vardagsmorgon för säkerthetsskull, ifall de skulle klampa in här någon morgon så vill ju inte jag ligga i sängen. Speciellt inte eftersom balkongdörren är i sovrummet : )


Mår så himla underligt, idag mår jag väl inte fullt så illa som igår men idag gör magen ont istället.
Men jag gissar att det är magen som är boven i det hela, har väl inte ätit den bästa maten senaste veckan och har heller inte haft något regelbundet. Min mage är verkligen bestämd när det gäller sånt.
jaja nog om magen.


Nu ska jag hoppa in och duscha, sen blire pluggeliplugg!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback