090511 Grattis mormor



Grattis mormor, idag skulle du ha blivit 76 år, ytterligare en födelsedag jag inte får fira tillsammans med dig, kommer nog aldrig vänja mig med att få fira den utan dig . . .


Ja den elfte idag, den dagen känns alltid lika extra tung med tanke på att det var min mormors födelsedag, det är tre dagar till min och vi får aldrig mer fira våra ihop.




Har varit till skolan en snabbis och fått en hel del gjort. Känns skönt att komma igång ordenltigt med grupparbetet, det ska redovisas om två veckor så det är dags att lägga på ett kol.


Vädret i Borås idag är rätt knepigt. Sol, regn, mulet och nu sol igen.
Solen får gärna stanna.


Idag mår jag konstigt och känner egentligen mest för att bädda ner mig och vila inför två heldagar i skolan.
Vi har sällan hela dagar med föreläsningar och nu har jag två på rad.


Måste handla också, frukostbröd och mat.
Måste bli duktigare på att äta regelbundet och ordentligt, det är kanske inte så konstigt att jag mår dåligt för det mesta. Har haft väldigt dåliga matrutiner senaste veckorna. Måste bli ändring.


/A



Fick en rolig nyhet igår, jag ska bli faster ytterligare en gång om sisådär 8-9 månader ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback