090528 - Vaknade med ett ryck



Började få en rejält huvudvärk under gårdagen, jag antar att det var åskväder på gång och då blir jag helt ur balans.
Vaknade av det värsta rycket jag varit med om vid åtta imorse och av ren reflex och skräck så flög jag upp ur sängen fast jag knappt var vaken. Huvudvärken var kvar så jag tog två panodil och la mig på soffan och somnade om,
Kvart i tolv vaknar jag av ett liknande ryck, fortfarande huvudvärk men jag vägrar somna om igen.
Trodde huvudvärken skulle försova med hjälp av lite ytterligare sömn och tabletterna, men icke.

Så typiskt när man måste plugga hela dagen. Känner mig helt borta.
Ska nog ställa mig i en lång dusch och hoppas på att jag piggnar till av den.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback