2 av 3 avklarat!



Tatueringstiden är avbokad. Tyvärr.
Försökte få en tid i slutet av maj istället men de var redan slut, typiskt.
Då beslutade jag mig för att ta bort min tid helt som jag hade den 23e Juni.
Datumet kändes inte bra alls och gav mig mest ångest.

Nu känns det dock tråkigt att inte ha någon tid alls, helst vill jag ha den gjord innan sommaren kommer igång ordentligt.
Efter sommaren måste jag vänta tills i alla fall september för jag antar att jag kommer flagna och sådär efter två veckor i Portugal i Augusti. Ååh, jag som egentligen hade velat visa upp den där ;)

men men... har lite halvångest hela tiden över den. Vill verkligen att den ska bli perfekt.
Kanske ska leta på en tatuerare här i Borås ändå, de lär väl inte vara sämre än någon annan?



Sen har jag faktiskt också ringt samsung, så nu ska min mobil in på reparation eftersom vibratorn är paj.


Så två av tre samtal är avklarade.
Kommer inte ringa det tredje, jag har verkligen ingen lust.
Skönt det vore om folk istället kunde känna på sig vad man ville och kunde ringa upp en istället.
haha.



Usch vad mitt illamående hänger i från huvudvärken :S


/A

Kommentarer
Emelie säger:

Vart hade du bokat tid? Här i krhamn eller? Isåfall råder jag dig att hitta en tatuerare där nere för du kommer bli mindre besviken då :) Hoppas allt er bra med er och hälsa myggan! Kram

2009-05-07 | 19:27:10
Bloggadress: http://seemlan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback