Fel fel fel fel

Sånt här ska man väl egentligen inte dela med sig av men jag skriver vad jag vill.



usch, ända sedan jag färgade mitt hår mörkt så har jag känt mig riktigt jäkla ful och gräslig.
Jag hatar såna dagar, jag vet att alla har dom, men nu är det varje dag.
Undviker helst speglar och är bara trött på allt som har med mitt utseende att göra.

Håret är mörkt - vill ha tillbaka mitt ljusa!
Håret är kort - kan det inte bara börja växa som ogräs?!
Huden är värre än någonsin - jag är tjugotre, det ska inte vara så! Både ansiktet och kroppen är invaderat av fula sår och ännu fler fula ärr, och fler verkar det bli...
Jag är tjock - okej, du skulle säga att jag inte var det men sanningen är en annan . . .
Mina läppar är torra - vare sig jag använder läppbalsam eller ej.
Mitt öga har börjat skela igen - Kan vara det värsta av allt, jag vägrar leva med ett öga som inte vill som jag vill!

Allt är bara fel fel fel fel...

Det här är verkligen inte roligt längre!



Till råga på det så har jag betalat räkningar nu.
Jag får det knappt att gå ihop en vanlig månad, denna månad får vi 2000 mindre än vanligt.
Behöver jag ens säga hur lite jag har kvar att leva på resten av månaden?


Nu, Ica - något gott att mumsa på efter duschen, ansiktsmask.
Sen - ansiktsmasken på, duscha, mysa och plugga.

/A


Fick i alla fall ett sms idag som verkligen värmde gott i hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback