Fotbad istället för tentaplugg



Har man dålig disciplin när man istället för att plugga stoppar fötterna i ett fotbad och planerar att göra dom riktigt sommarfina?
Haha, jag är så dålig, men kommer få snygga fossingar ; )


Jag är på ett rätt jobbigt humör.
Jag känner mig så ensam och uttråkad och mår dåligt över att ha suttit inne hela denna fina dag.
Inte mycket att göra åt nu egentligen men...


Marcus spelar match så jag är ensam minst tre timmar till, kul en fredag!
Men han skulle bjuda på god mat sen som kompensation.
Jag får se att verkligen få något gjort sen.


Har riktig ångest, om en vecka åker jag hem, det är verkligen en skräckblandad förtjusning och antingen vill jag bara gråta över det eller tycka att det är hur kul som helst. Så himla blandade känslor.


Jag är shoppingsugen!


/A 

Kommentarer
emma härnqvist/perfektion säger:

Hej hej. Nu har jag presenterat vinnaren av armbandet från Cocoo.se. Eftersom du var en av de tävlande är du säkert extra nyfiken på vem det är? Hehe.

2009-05-30 | 08:45:41
Bloggadress: http://perfektion.blogg.se/
Mikaela säger:

Blir de du och ja som tentapluggar väveriteknik samtidigt som vi fotbadar i sommar eller?? ;)

2009-05-30 | 12:30:32
Bloggadress: http://mikaelasterner.blogg.se/
Marica Rödebäck säger:

Hej Hej!



Lite tur i oturen nu då för jag kan inte heller komma på fikan i eftermiddag. Hade vart kul att träffa alla men måste neråt Varberg med maken ..

Men jag tror ju det kommer fler tillfällen faktiskt .. Kanske kan dra ihop något på ett datum då du o jag verkligen kan så det blir av för våran del .. för jag vill så gärna träffa dig.



Lycka till med pluggandet och med proven ;)

2009-05-31 | 10:32:04
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback