Hårfärg och konstigt väder.



Vädergudarna måste ha ett riktigt party skulle jag tro.
Det har varit mulet och åskan har hängt över men aldrig kommit.
Sen, pang, det började hagla som tusan, till och med så mycket att billarm hoppade igång.
Sen ösregnade det en stund innan det gick över till att vara strålande sol och marken torkade lika snabbt som den blv blöt.
Jag drog för persiennerna för att inte få solen i ögonen när jag sitter i soffa, sen blev det helt svart på himlen och inne på en sekund, och det blåser typ storm utanför. Nu kommer det ytterligare en regnskur.
Jätteknasigt väder minsann, inte konstigt att jag mått dåligt och legat i soffan hela dagen.


Jag börjar må bättre och ska försöka läsa liitegranna i böckerna i alla fall, Marcus är ändå och tränar och på tv är det bara blaj just nu så jag måste sysselsätta mig på något vis. Den här dagen har inte varit rolig.




Såhär vill jag att min hårfärg ska vara, gärna längden på håret också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback