luften har gått ur mig



Luften har helt gått ur mig, jag orkar inte ens tänka på morgondagens tenta, idag ger jag alla mina tankar till min kära pappa som ligger inlagd efter att ha fått ett anfall där han bara låg och skakade och var helt omedvetande. Han kommer troligtvis ligga kvar ett par dagar.
Min bror ringde mig halv tolv i natt och berättade att pappa blivit hämtad med ambulans och var på akuten, så jag har inte direkt sovit skönt under natten.


Jag känner att jag inte riktigt orkar med alla dåliga saker som sker runtom mig. Kan jag aldrig bara få njuta av livet?



Det blir ingen bloggfika för mig, av naturliga skäl idag. Hade väldigt gärna träffat personerna vars bloggar man läser och kommenterar i verkliga livet. men det får bli en annan gång helt enkelt.



/A

Kommentarer
Mikaela säger:

Älskade vännen. Det har verkligen blåst motvind på dig på slutet... finns här. De vet du.

2009-05-31 | 13:28:03
Bloggadress: http://mikaelasterner.blogg.se/
M A L I N säger:

oj, vad tråkigt att höra :(

2009-05-31 | 16:44:55
Bloggadress: http://www.malinh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback