091114 - Lördag


Ett halvår kvar tills min födelsedag idag ;) Haha


Jag skippade faktiskt träningen imorse, jag kom på det i natt när jag låg och hade ont i magen och kollade på film. Så jag slog på datorn och avbokade mig med tanken att om jag mot förmodan skulle vakna i tid utan att ställa klockan, då skulle jag gå iväg.
men jag vaknade elva så det var ingen risk att jag vaknade i tid, elva slutade nämligen passet ;)
Just nu känns det tråkigt, jag borde ha tagit mig i väg men samtidigt känns det otroligt skönt att ha fått sova ut.
Det kommer bli mycket plugg i helgen och då krävs det lite sömn.
Dessutom är det skönt att vara ensam och få dola med det jag vill, lyssna på det jag vill och titta på det jag vill på TV. Det är bara någon timme kvar tills Marcus kommer hem så det är alldeles lagomt.


Nu håller jag på och poppar Lars Winnerbäck för allt jag äger, måste ladda inför torsdagens konsert!


/A

Kommentarer
ELLINORAK säger:

okej jo visst man ska tänka så.. men man får liksom planera in en bra dag när jag ska ta den. för att man ev blir sjuk efter haha ;p

2009-11-14 | 19:00:34
Bloggadress: http://ellinorak.blogg.se/
Sandra säger:

Det tycker jag att du gjorde rätt i, träna kan du göra till veckan! :P På helgerna får man sova ut och gotta sig! :)

2009-11-15 | 21:14:40
Bloggadress: http://aprilhimlen.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback