091118 Onsdag



Tänkte skriva godmorgon men jag inser att klockan är över tolv så det är väl mer god middag :)
Jag har absolut inte sovit tills nu men jag har haft en lugn och skön morgon med dusch och frukost.
Jag vaknade med huvudvärk, börjar tro att jag antingen har en för mjuk säng eller att kuddarna är värdelösa. Jag vaknar allt oftare med huvudvärk nu för tiden och sen går den över under dagen. Har haft problem med nacken tidigare så skulle gissa på att den är boven nu med fast att värken sätter sig i huvudet istället.

Nog med gnäll.
Eller inte.

Det regnar som vanligt i Borås, och det är riktigt grått och trist ute.
Dagen kommer inte bli så mycket roligare än så.
MASSA plugg står på schemat, och logistik är ämnet.
Sen är det tvättdags och en rejäl storstädning.


Imorgon kommer Elin! Det ska bli så himla kul att ha henne här.
Gissa om jag längtat efter henne. Hon är verkligen en fin och bra vän.
Vi kan prata om allt och hon lyssnar alltid.
Jag har sagt det förut men det tåls att säga igen, jag älskar den tjejen som om hon vore min syster.
Och för mig är hon den lilla syster jag aldrig fick.
En sån där tjej som jag kommer dras med resten av livet ; )




Nej, nu måste jag sätta igång med logistikandet så att jag kan ta helg sen med gott samvete.

/A

Kommentarer
camilla säger:

Jisses vilken lång kommentar du skrev, uppskattas :) Själva grejen med att jag kommer bli sjuk ligger nog i grund och botten för att jag är rädd för sprutor helt enkelt haha.



Själva rädslan för att vaccinera mig över huvud taget är för att jag vet ganska många som åkt in till sjukhus för att de blivit jätte dåliga av vaccinet, gör inte att det känns lockande för mig!

Sen har jag även läst att det finns massor av läkare som inte vill vaccinera sig just för att man inte vet :S Nu lät det verkligen som att jag talar mot sprutan, men du kanske förstår min tvekan hehe..

2009-11-18 | 14:12:16
Bloggadress: http://camillaannerberg.blogg.se/
N I L M A säger:

det inte bara regnar, det ösregnar :O

2009-11-18 | 15:51:54
Bloggadress: http://nilma.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback