Här bockas det av



Sådär, nu börjar det bli lite ordning i röran igen.
Inte i den mening med att det är stökigt eller så, det har mest varit trubbel och stök i hjärnkontoret.


Nu är i alla fall första sprutan i vaccineringen tagen.
Väntade i en halvtimme för att sedan få sprutan på två sekunder, Hej och hej då ungefär.
Kände inte ens när jag fick den, jag som annars är livrädd för sånt och känner direkt.
Hon sa till när hon var klar och då hade hon till och med satt på plåster och jag trodde inte ens hon hade börjat.

En timme senare nu så känner jag ingen som helt biverkning alls, inte ens lite ont där hon stack mig har jag.
Antar att problem kan uppkomma senare också så jag ska verkligen inte hoppas på att vara biverkningsfri.
Om tre veckor är det dags igen för den andra sprutan och överlever jag den första lär inte den andra vara något att oroa sig för ; )



Har även fixat service till min telefon, så den ska jag skicka in till veckan.
Känns verkligen skönt att garantin inte hade gått ut och killen jag pratade med var övertygad om att felet är något som jag inte ska behöva betala för. Men det kan man såklart inte veta förrän den varit på service.
För övrigt så pratade jag med samma kille som jag gjorde i våras då vibratorn på mobilen hade slutat fungera och jag fick skicka in den. En väldigt bra kundtjänst kille måste jag säga, skön röst och bra att prata med. Sånt gillas!


Just nu sitter jag och klurar på arbetet och njuter av kents nya album.
Ska stoppa in gårdagens otroligt mumsiga paj i micron alldeles strax, för magen kurrar rejält!
Snart är det dags för tvätt, något jag verkligen inte kommer njuta direkt mycket av.



Just det, bilen är besiktad och den gick genom utan problem!
En trasig lampa bara, haha, klantigt att inte ha kollat det innan.

/A

Kommentarer
Jessica säger:

Vad tur att bilen gick igenom då, inte så roligt om man får en massa tvåor som ska rep. och bara kostar pengar.

2009-11-07 | 18:17:11
Bloggadress: http://mammajessica.webblogg.se/
N I L M A säger:

Hallå där!



Har bytt från nilma.blogg.se till denna adressen av en rad olika skäl. Hoppas du fortsätter följa mig!



Kram

2009-11-12 | 20:43:40
Bloggadress: http://nilma.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback