Härlig eftermiddag och kväll



Har haft en mysig eftermiddag på Café Viskan med Björkan som bjöd på hallonpaj och te. Mycket mumsigt! TACK hjärtat!
Sen förhörde jag henne lite inför tentan och sen hänge jag på som moraliskt stöd, dock tror jag mig existens gav henne mer nervositet eftersom Sven tyckte jag kunde hänga med "in" där hon skulle göra sin tenta.
Men hon klarade det fint!

Måste tillägga att han nog är den bästa läraren vi haft. Inte bara för all hjälp han gett Björkan men också för att han gjorde kursen så bra och jag kan allt vi gått igenom. Hur ofta kan man säga så om en kurs egentligen?


Nu står min mat i ugnen.
Jag har klickat hem en lite klapp och lite till mig själv från nätet.
Maten ska avnjutas framför nån av de filmerna jag laddat upp med inför kvällen:
The Proposal
17 again
Ghost of girlfriends past
Up!

Sen när maten har avnjutits så kletar jag på ansiktmask och hoppar ned med fötterna i ett bad.
Tjejigare kan nog inte kvällen bli ;)

Jag vet faktiskt inte vilken jag ska börja med och jag tror heller inte att alla hinns med under kvällen, men i alla fall två ska jag försöka hinna med :)


Step imornbitti och sen plugg som får varvas med de andra två filmerna och så kommer älskling hem igen då också.
Kan bli en fin helg detta.




Tycker om dig Björkan, tack för idag!


/A

Kommentarer
Sandra säger:

TACK för all hjälp, alla pratstunder, alla skratt och all värme!! Du är GULD värd! <3

2009-11-15 | 21:17:22
Bloggadress: http://aprilhimlen.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback