Helgen och veckan.








Jag lever fortfarande på torsdagens spelning av Lasse. Den kommer sen att glömmas.
Något som heller inte kommer att glömmas är denna helg. Det har varit underbart att få ha Elin här och jag önskar att helgen hade varit längre. Men snart är det "jullov" och då är det Värmland som gäller och massvis med Elinfikor och liknande. Den tanken lever vi på fram tills dess.
Vi har hunnit med Lasses spelning, runda på stan, Café Viskan, knalleland, två omgångar TP med cider och vin som sällskap, sushi på restaurant, bland annat. Så visst hinner man klämma in en hel del på en helg ;)


Denna vecka som är nu kommer bli jobbig. Massa pluggande inför tentan på onsdag, sen ställa om sig för arbete om omtenta i en annan kurs.
Det värsta är att jag är så sjukt trött hela, hela tiden.
Gick upp tidigt imorse för att gå till bibblan, bestämde mig för att stanna hemma då det regnade och jag inte var sugen på att gå genom hela stan i detta väder.
Sen dess har jag hunnit med att sova två gånger på soffan, båda gångerna lika utslagen. Usch.
Det kanske inte är så konstigt att man är trött när det är mörkt dygnet runt, men det här är för extremt. Jag är ständigt trött! Vilken kontrast mot i somras då jag knappt sov istället...

I helgen firar vi våran årsdag.
Jag har tänkt en hel del på det den senaste tiden. Vi firar sju år... sju år, det är helt sjukt.
Men tiden går som bekant fort när man har roligt, så jag hoppas på många fina år till.
Även om det är knaggligt emellanåt i livet så tar vi oss igenom det och blir bara starkare.


Nu är det dags att gräva ned sig i logistikboken igen.
Det dumma är att jag är sjukt sugen på kärleksmums eller såna där liknande med strössel på.
Kanske måste baka? ;)


/A


Kommentarer
Marica Rödebäck säger:

Tror inte det är många som ångrar sig efteråt .. =)

2009-11-23 | 22:34:35
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback