091006 - Tisdag


Uppe alldeles för tidigt alldeles i onödan, så känns det just nu.
I natt har jag knappt sovit igen, det har varit varmt och trångt och mitt knä och arm har gjort så satans ont att jag bara har velat grina. Huvudvärken har sedan flera timmar varit ett faktum och jag hade mer än hellre legat kvar i sängen. Men nu är sängen bäddad och jag är uppe, sminkad och klar.
Tyvärr blev inte planerna för dagen som de skulle eftersom jag borde varit och pluggat för en timme sedan, men det blir hemmaplugg idag, det fungerar bra det med faktiskt. Ska se till att få riktigt mycket gjort.







Senare i eftermiddag/framåt kvällen får jag kanske finbesök av broder : )
Hoppas verkligen att de har tid att titta förbi, det skulle göra min dag!



Blir man förresten trött på vårdcentralen eller trött på vårdcentraler?
Försök få tid hela morgonen och när jag väl får prata med någon så ber de mig återkomma imorgon eller torsdag igen, dels för att de skulle beställa mina journalen hemifrån men också för att det inte fanns några tider.
Jippeey, jag som verkligen älskar att behöva ringa folk. MORR.




/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback