091014 Onsdag




Jag börjar äntligen vakna nu ur min sjukdvala, börjar känna mig piggare.
Har varit sjukt rastlös idag och det är ett gott tecken.
Huvudet känns fortfarande som det är kört i en köttkvarn, har inte huvudvärk men det känns som att allt bara är mos där inne.
Ska ta mig iväg för en heldag i skolan imorgon, är lite nervös inför om jag ska klara det inte. Men när jag väl är där så är det inte mycket jobbigare än att vara hemma. Bara jobbigare ljus och att läraren inte uppskattar om jag ligger ned kanske ;) Ska bli härligt att träffa folk igen, och Mikaela, har varit dåligt med det denna vecka. Sen finns det paket till mina vänner som var här på party för två veckor sen ;)

Ska även se till att ringa vårdcentralen, ringde förra veckan och blev ombedd att ringa igen, så det är nog bäst jag gör det, för min egen skull om inte annat.


Marcus börjar också känna sig bättre, skönt.
Vi har en rolig hel framför oss, mamma och hennes kompis kommer :)
Vill inte att vi ska vara krassliga då ju.



Ska snart sätta ned fötterna i ett fotbad.
Känner mig väldigt sunkig och äcklig, får inte duscha för länge p.g.a. tatueringen så låånga varma duschar med skrubb och sånt får vänta. Så då får jag passa på att ta hand om mina små fossingar.



/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback