091020 Tisdag



Att jag inte är en morgonmänniska, det kan nog de flesta som känner mig skriva under på.
Idag tog dock priset, jag bestämde mig efter dusch och frukost att inte bege mig till skolan i alla fall.
En heldag med redovisningar känns bra onödigt när jag inte ska redovisa något själv, då är det bättre jag lägger tiden på att plugga färgeri och beredning.
Tanken just nu är att gå till skolan efter lunch, då har förhoppningvis de flesta redovisat och då kanske han går igenom lite mer inför tentan, det känns som att det är viktigare än att lyssna till redovisningar som ändå inte har med tentan att göra.


Så nu ska jag hoppa i en tröja och sminka mig så är jag fit for fight för den här dagen.
Tentorna nästa vecka får väldigt gärna vara över redan nu för jag är less på tentaplugg alltså.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback