Waiting for november to arrive.




Trots att jag sovit eller pluggat i stort sett hela dagen, med tonvikten på sovit, så är jag helt utmattad och mår rikitigt illa. Jag känner mig ledsen och nere och kan verkligen inte somna, trots otaliga försök. Ligger mest och vrider och vänder på mig och tankarna irrar bara omkring i skallen på mig och jag får verkligen ingen rätsida på någonting för tillfället.
Så jag har precis tagit täcket och kuddarna, tänt lite lampor, slagit på datorn och bosatt mig i soffan.
Här har jag tänkt att spendera min natt, om jag nu inte kan sova så får jag försöka göra det bästa av situationen, att plugga, på så sätt kan jag kanske fokusera på något annat en stund.



/A






Egentligen finns det en massa jag vill eller rättare sagt behöver skriva såhär i natten, sånt som kommit upp till ytan igen och sånt som jag helst trodde att jag förträngt och gömt längst bak i huvudet, men med risk för att jag säger mer än vad jag egentligen vill delge världen om mig så låter jag det vara. Jag gör som jag alltid gjort och stänger inne det i mig själv, det är nog det bästa för stunden, och alla andra stunderna jag valt att låta bli. Vissa saker kanske är bäst att ha osagda helt enkelt, hur ont dom än gör i mig och hur länge det än förföljt mig.

Det blir bra så, det blir det alltid.



och M, jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback