You know I can't smile without you



Oktober är kommen och det är iskallt i vårat vackra land, åtminstone här i Borås.
Bostadsrättföreningen har precis varit osnåla och satt igång värmen, det var verkligen på tiden!

Jag trodde att jag skulle vara hela slut i kroppen idag efter gårdagen men det är jag faktiskt inte.
Dessutom visade vågen -0.9 kg imorse, det gillas mycket, om om det ska vara så lätt så är det jag som är stammis på core/spin varje vecka. Haha. Nu tror jag ju mer på att jag hade turen på min sida just denna morgon, det är ju rätt vanligt att man pendlar något kilo upp och ned hela tiden. Men jag tänker leva gott på det ett litet tag ändå :)

Idag ska jag försöka röja undan lite plugg, det ska bli skönt. Tror jag ska ha en riktig hemmamys dag faktiskt.

Imorgon blir det Götet med mina favoriter och sedan filmkväll:)


/A

 

(Nu är det bara två dagar tills Marcus kommer hem igen, gissa om jag längtar efter honom, men veckorna har gått otroligt snabbt faktiskt och jag har verkligen haft det bra under tiden.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback