090928 Måndag, ny vecka, nya tag



Gårdagen blev verkligen lugn, kanske jag behövde det, kanske inte.
Marcus ringde en gång till och det kändes bättre, jag hatar verkligen att sakna någon såhär mycket.
Men det är nog också bara nyttigt, för man saknar varann av en orsak, och den orsaken gillar jag.


Idag är jag en segis, men det är rätt skönt.
Sitter i morgonrocken och om två timmar är det dags för föreläsning, jag har inte planerat så mycket mer än ingenting innan föreläsningen. Sköönt.
Efteråt så gör Mikaela mig sällskap här hemma, sen är det träning, idag ska det provas på puls.
Känns verkligen riktigt, riktigt bra att komma igång, och som jag redan skrivit förut, det känns som en bra träning. Det går att variera sig, bara gym blir verkligen tråkigt i längden.
Beach 2010 here we come ; )
Tsss.



Nej, nu tror jag nog att jag ska ställa mig i en lååång och go dusch.


/A

Kommentarer
Marica Rödebäck säger:

Ja, hoppas det blir fler ggr =)



Jorå, det är ditt badrum jag snackade om ;)

2009-09-28 | 11:12:25
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback