Ögona står i körs!



Inte illa pinkat att ha pluggat i textile science i fem timmar idag, och två timmar på föreläsning i skolan, alltså sju timmars plugg, det tycker jag verkligen är bra gjort :) Sen att ögonen nu står i kors av allt skrivande och jag är heelt mör i huvudet är en annan historia.


Nu ska jag i alla fall med GOTT samvete vänta in Mikaela för en mysfilmkväll, vi ska dock se "Män som hatar kvinnor" så det där med mys kanske inte blir helt rätt ändå.
Tror jag ska unna mig lite gott också, jag tränade ju faktiskt i förrgår ;)
Blev dock ingen träning idag, jag bestämde mig för att vila kroppen, har ju faktiskt riktig träningsvärk.
Men lördag, då ger jag järnet!


ha en fin kväll!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback