Pirr i magen




Iiiih, idag är jag sådär töntigt pirrig i magen och förväntansfull till tusen.
Det är när man är ifrån varann såhär som man verkligen inser hur mycket man värdesätter den andres sällskap.
Ikväll ska jag bjuda på (förhoppningsvis) god mat och massa mys.
Jag vet dock inte hur det blir med kramkalaset, han kanske bara får halva kramar, men det är la bättre än inga?
Sen har jag köpt hans favvisgodis som jag ska smyga ned i hans resväska.
Jag kan när jag vill :)


Nu ska jag försöka röja upp lite i köket innan jag sätter igång med matlagningen.



/A

Kommentarer
Camilla säger:

det är lite tråkigt, alltid kul att ha en kommentar att läsa :)

Du ser, spännande.. har du hittat något du gillar då? själv älskar jag kycklinggrytan med druvor.

har blivit lite dåligt med att slänga ut nya recept, kanske ska sätta igång med det nunär jag vet att det faktiskt finns någon som testar dem :)



2009-09-23 | 21:07:51
Bloggadress: http://camillaannerberg.blogg.se/
Anonym säger:

Natti natti! =) hoppas du får en bra dag imorgon! kramar



http://musicrecord.blogg.se

2009-09-23 | 23:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback