Weekend



Det är helg och jag gillar det.


Men jag insåg idag att det är sista helgen innan Marcus åker och att jag inte alls tycker att det ska bli skönt att Marcus åker bort ett tag, jag insåg precis hur ensamt det kommer kännas om nätterna och hur mycket jag kommer sakna alla hej- eller hejdå pussar. (och alla pussar däremellan också förstås)
Han är borta i två veckor nästan, jag gillar det inte.
Men men, plikten före allt, jag har en del saker att se fram emot under dessa två veckor så det ska nog gå bra.
Jag ska gå på diet då också, haha, bara för att jag inte kommer orka laga mat :D


Nu börjar det snart bli dags att bege sig mot Gööötlaborg.

Vi höres


/A


Kommentarer
SannaE säger:

Hej!



Har du msn? Provade iallafall att adda dig på den emailadress du lämnat.

Det här är katastrof så det skulle vara guld om vi kunde ta det på msn.

2009-09-18 | 22:58:43
Bloggadress: http://sannae.se
Mikaela säger:

Ha ha, och du klagar på min diet!! Va fan :)

Ja tror vi får planera in många pizza/chips/film-kvällar under de där två veckorna :)

2009-09-19 | 11:33:31
R säger:

Åh jag vill också gå på diet!

2009-09-19 | 12:03:30
Bloggadress: http://rikardandreas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback