Don´t tell me it's over



Det har varit en intressant dag må jag säga.
Från 0 till 100 på ett kick och sedan lika långt ner på noll igen, MEN, vi reser oss ;)

Nej, men man kan väl sammanfatta dagen med att kommunikation inte är något som alla människor kan och att det tyvärr blivit vi som blivit drabbade.
Får väl ändå ta och säga att dagen ändå varit väldigt givande, började dagen med ett möte med en person som verkligen var till stor hjälp och ett fortsatt samarbete hade varit toppen.

Avslutade dock med ett handledarmöte som satte lite förvirring tillbaka i huvudet.

Fast jag tror stenhårt på vår idé och att vi kommer att fixa det, vi är ett bra team!
Nu ska vi bara bevisa det för Martin sen sjösätter vi det hela igen.

Björkis och jag bestämde oss ändå att inte ses imorgon, vilket betyder lite ledig tid och det känns inte helt fel om jag ska vara ärlig. Nya tag på måndag igen och kanske har man hunnit filura lite till tills dess.





Snart är det dags att dammsuga lite och sen ska jag bädda i nya fräscha lakan i sängarna.
Endast det bästa är gott nog för min älskling och idag kommer han äntligen hem!
Ska även fixa iordning lite god mat och sen är kvällen uppbokad med massa kramar, tror inte att jag kommer att släppa taget.

Måste säga att det har varit lite skönt att vara ifrån varandra för ett tag, man får lite perspektiv på livet och när man varje kväll känt att det saknats någon bredvid en så vet man att det man har är det allra bästa.
Det gäller att ta tillvara på dessa lärdomar och tänka på det när vardagslivet satts igång igen. Alla är vi vanemänniskor och fastnar så lätt i gamla spår. Man får aldrig, och jag menar verkligen aldrig, ta någon förgiven.




Nu ska jag börja sammanställa lite enkäter innan jag drar fram dammsugaren.

/A



Kommentarer
djustd säger:

Allt bra med dig? Några planer för fredags kvällen? Kram :)

2010-04-09 | 02:42:52
Bloggadress: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback