Himlen är oskyldigt blå



Att våren har kommit har nog ingen gått miste om. Jag älskar våren och jag älskar den där härliga pirriga magkänslan som brukar infinna sig just den här årstiden.
Men i år var våren sen, och likaså min magkänsla. Jag har andra magkänslor nu som jag kämpar med att få bort, hur vet jag inte riktigt men jag erkänner att solens strålar gör ett gott jobb.

Utan vissa personer hade jag nog gått under vid det här laget, jag hade gett med mig för den jobbiga magkänslan och inte riktigt orkat ta tag i mig själv och allt annat. Men tack vare ett otroligt starkt stöd så känner jag mig ändå väldigt stark. Magkänslan kanske tar lång tid att få bort men jag tänker inte glömma det faktum att jag ändå är väldigt lycklig, att jag är mer säker än någonsin på vissa saker och att livet allt kan vara bra härligt.


Med det sagt tänker jag nu ta med mig diverse böcker ut på balkongen och läsa igenom lite inför exjobbet.
Jag hoppas kunna få på mig lite färg också, men jag antar att jag mest kommer se ut som en kräfta ikväll, men det får det väl vara värt ;)




Tack för att ni finns


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback