Så länge du är med mig




Det var ingen bra dag för varken mig eller Björkis idag så vi tog "ledigt" resten av dagen.
Ibland kan det vara lika bra istället för att försöka tvinga fram saker när huvudet ändå är fullt av något annat.
Vi fick gjort det viktigaste för dagen och det var huvudsaken i alla fall, sen får vi ta igen den förlorade tiden någon annan gång istället, men det grejar vi.

Innan vi sa hejdå avnjöt vi vårens första glass på viskantrappan i solen, det är helt underbart!
Tänk vad lite sol kan göra för humöret. Ska alldeles strax sätta mig ute på balkongen och njuta, eller rent av lägga mig och sova en stund där. Idag är jag riktigt trött men det är kanske inte så konstigt efter ett par nätter med otroligt dålig sömn och mardrömmar.


 Vi säger så så länge tror jag.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback