Sluta blogga?




Jag sov en timme ungefär på balkongen, eller sov är nog fel ordval, jag slumrade mest, funderade och lyssnade på musik.
Sen var huvudvärken ett faktum och jag har sedan jag kom in därifrån sovit på soffan, tyvärr hjälpte inte det, det minsta för huvudvärken utan den bultar riktigt ilsket.
Jag orkar inte riktigt ens bry mig om den just nu. Det finns mycket jag inte riktigt orkar ta tag i.
Mycket jag inte vet hur jag ska ta tag i också för den delen.


Jag kanske inte kommer att skriva lika aktivt här ett tag framöver, eller i alla fall så kommer det bli mest allmäna inlägg, inga speciellt djupa. De inläggen skriver jag på en annan blogg under en annan adress för att fortsätta kunna skriva precis vad som huvudet behöver ha ur sig men som inte alla behöver veta.
Det kommer kanske finnas ett par förtroliga som får den adressen, men än har jag inte bestämt mig om det.


/A

Kommentarer
N I L M A säger:

men vad trist att du inte tänker blogga så mycket :/



sv: haha bra o veta!

2010-04-12 | 20:37:52
Bloggadress: http://www.nilma.se
Jimmy säger:

Jag läser ju här ibland så jag "hänger med" lite om vad som händer ;-)

2010-04-13 | 14:49:24
Bloggadress: http://www.pm-hem.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback