Hår-dilemma





Jag har sparat, sparat och sparat mitt hår.
Men jag har ju begåvats med ett riktigt fint och typiskt skandinaviskt hår som helst går av och ser frissigt ut.
Efter sol och bad i saltvatten så ser mitt hår förj-vligt ut enligt mig.
M säger att det inte är så farligt och Björkis gav mig en komplimang igår om att håret var fint.
Så jag vet inte, kanske är jag "hemmablind" men jag anser att jag behöver en rejäl klippning, fast egentligen vill jag inte nu när håret börjar få lite längd igen.
Kanske toppar jag bara håret och fortsätter försöka spara ut det eller så blir det en lång page, vilket egentligen är snyggast om håret är hellångt och än så länge har jag en enveten lugg som vägrar att bli hellång.

Dilemma.
Något skall ske innan skolan startar i alla fall!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback