If I had the choice.




Nu har jag äntligen tagit tag i kursvalen inför sista året i skolan. Det kändes läskigt och snurrigt så jag hoppas att det blir bra. Det är svårt att veta vad som är viktigt att ha med sig i bagaget framöver men samtidigt måste jag ju läsa något som intresserar mig. Tror jag är nöjd med höstterminen, kursen på våren är lite mer frågetecken. Ska be Marcus titta på de två kurserna och säga vad han tror. IIh.


Annars är vädret grått och trist som vanligt, men det gör inte så mycket.
Ska spendera min dag tillsammans med en slipmaskin och sen förhoppningsvis färg som sitter kvar! :)


Imorgon bär det iväg hemåt igen, denna gången för Lasse i Karlstad, jag längtar!
Får se hur resten av helgen ser ut för oss, det är många som ska hinnas med - som alltid.


Nej, nu ska jag hoppa ur morgonrocken och göra något av dagen.


/A

Kommentarer
N I L M A säger:

Ååh vad blir det nu då? :)



Sv: Tack så hemskt mycket för tipset! Jag tror dock det lutar åt de andra glasen.

2010-08-25 | 07:20:16
Bloggadress: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback