Lars Winnerbäck 2010



I fredags var det dags för mig att för fjärde gången få se Lars live. Denna gången befann vi oss i ett härligt Karlstad med 6000 andra förväntansfulla människor.
Eftersom vi stressat från Borås tidigare under dagen så struntade vi i alla förband vilket kanske egentligen hade vart härligt att se också, men har man ont om tid så har man.


Lars levererade, som alltid, det går liksom inte att bli besviken och för fjärde gången stod jag där helt omedveten om alla dessa tusen människor runtomkring mig, det fanns bara Lars, jag och hans underbara texter under två timmar. Rätt häftig känsla faktiskt.
Jag fick påminna mig flera gånger om att det faktiskt var på riktigt, att människan där framme på scenen verkligen stod där och att musiken inte kom från min ipod utan att mannen i gubbkepsen spelade, och som han spelade.
Detta är början på en livslång kärlek, han blir bara mer och mer för varje gång och Lars är ren och skär sommar och kärlek för mig. Det kommer bli många fler gånger med Lars, utan tvekan.

Hela spelningen avslutades med ett hejdundrande fyrverkeri som både lär ha setts och hörts över hela Karlstad.
Hur ska du göra det bättre nästa turné Lars? Det undrar jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback