2010-12-03



Det är inte lätt när det är svårt. Minsann inte.
Jag gick in till sovrummet igen och la mig vid halv fyra i morse, jag tror att jag somnade på en stund.
Däremot att vakna sju eller åtta vad klockan nu var, av att det lät som att grannen höll på att sopa i mitt huvud, det var då inte speciellt kul. Trött som ett as var jag, men M fixade öronproppar åt mig, sen slocknade jag snabbt igen. Vaknade elva, hela dagen är förstörd, men hade jag gått upp tidigare hade den varit lika förstörd av det så det var väl lika bra att jag fick sova.

Idag ska jag skriva ihop minst en sida om knowledge management, jag vill bara ha det överstökat så att jag får vila lite i helgen och umgås med min andra hälft. Vi har inte bytt många ord med varandra den här veckan :(



Nu; kaffe! :)

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback