Driving home for Christmas



Det har varit en mysig helg. Det känns verkligen att kroppen och sinnet börjat lugna sig lite.
Dock vaknar jag med huvudvärk varje morgon, men jag har nog listat ut vad det beror på.
Jag är stel som en pinne, både kroppsligt och själsligt, jag spänner mig hela tiden och har svårt att koppla av. Jag antar att enda gången jag kopplar av i hela kroppen är när jag sover och då kommer spänningshuvudvärken som ett brev på posten. Det ska onekligen bli härligt med lite lov. Jag har på känn att svärföräldrarnas bubbelbad kommer vara ockuperat av mig ;)


Igår åkte jag och kollade en bil åt kusinen. Haha, det var spännande.
Jag och M tog sen en tur på Knalleland, men det enda jag skulle ha fanns såklart inte, MORR!
Jag tror att jag tar en tur på stan i morgon eller på tisdag.
Kanske får jag med mig Björkis en stund imorgon efter vår lunch, eller vad säger du? ;)

Jag har nu slagit in nästan alla julklappar, kvar är tre stycken till familjen och sen alla Marcus. Tänkte passa på att slå en dom nu när Marcus jobbar (igen!) men jag kom på att jag ska komplettera med en sak först så jag får slå in imorgon eller något istället.


Idag ska jag försöka hitta motiven till mina tavlor, börjar bli lite dåligt med tid nu.
Sen kanske det blir lite julgodis bak, om jag inte gör det imorgon kväll eller tisdag.
Det återstår att se.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback