Hej där



Mitt huvud är som en stor "blobb", fullt med massa saker som är en i en enda röra.
Idag har jag inte mått på topp, eller det började redan igår kväll med ett huvud som kändes otroligt tungt att bära upp, att jag sedan inte kunde sova i natt var ingen som underlättade för mig idag direkt.
Jag la mig i soffan tillslut vid ett tiden i natt och då slog jag på lite kriminalprogram på tv4 fakta. Somnade efter två och vaknade runt fyra av tidningen.
Behöver jag ens säga att jag är trött och känner mig konstig idag?
Jag är väldigt yrslig, och jag känner en svag doft av järn/blod i min näsa.
Jag vet inte om det är en förkylning som lurpassar på mig eller om det helt enkelt är stressen som kommit ikapp.


Vi är absolut i fas med ett av våra två arbeten, det är så gott som klart, ska bara utvecklas lite mer.
Det andra har vi inte börjat på och har i princip en och en halv vecka på oss. Jag tror absolut att vi ror i hamn med det, men jag tror inte att vägen dit blir så smärtfri. Det är svårt när vi inte får ordentlig information om hur det ska skrivas utan att allt lämnas för att tolkas av oss. Det är bara att köra på.


Min andra hälft har jag knappt sett röken av senaste veckan, det känns sådär om jag ska vara ärlig.
Ikväll är de ute med jobbet och äter och jag kommer inte se honom något.
Jag är glad över att det är hemmaplugg som gäller imorgon, jag behöver verkligen lite tid för mig själv. Det har varit intensiva dagar i skolan nu ett tag.



Något som bidrar till ett uselt humör är att mitt ansikte gör så fruktansvärt ont, den här acnen is killing me!
Jag sätter allt mitt sista hopp till Duac, än så länge efter ett par dagars användade så känns det om möjligt ännu värre. Det brukar dock kunna bli så med de flesta nya hudvårdsprodukter så jag hoppas att det bara är en övergångsfas! (Ska jag vara petig så stor dock förvärring av acne som en vanlig biverkning)


Nu ska jag bädda ner mig och vila resten av kvällen.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback