It's cold around me




Weheartit



Klockan närmar sig tio nu på förmiddagen. Solen har precis letat sig upp bakom tunga moln, termometern visar -17 grader. Det är en helt ljuvlig morgon.

Idag kommer det bli en hektiskt dag, fast jag antar att med rätt inställning så kommer den bli härlig.
Ska göra mig iordning och knalla ned på stan strax, måste hitta lite saker inför jul. Julklapparna är ju klara men jag behöver lite piff till mig själv. Sen måste jag slå in alla Marcus klappar, för vi ikväll firar vi en liten minijul med varandra eftersom vi åker hemåt imorgon ♥ Resten av eftermiddagen ska det bakas julgodis, tvättas och städas för fula muggar. Måste också hinna med lite packning :)


Så, med det säger jag; Ha en härlig dag!


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback