Jul jul, strålande jul




Jag kom innanför dörren för en timme sen med en stor kaffe från McDonalds. Ändå fryser jag fortfarande. Det är verkligen kyligt. Det var helt ljuvligt att gå runt på stan i min egna lilla värld. Kom hem med smågrejer till mig själv. Ett fin nagellack inför jul, ett par örhängen som jag blev blixtförälskad i, ett hårspänne och en läppenna.
Hittade en riktigt fin kavaj inne på H&M som jag mer än gärna skulle vilja ha. Dock fanns inte storleken jag ville ha, kanske ska åka förbi och kolla knallen imorgon innan vi åker mot Värmland.
Jag kom fram till att jag blev ett par år äldre med kavaj ;)

Nu ska jag snart göra mig lite lunch och sen slå in Marcus julklappar innan han kommer hem.


Idag kom de två första julkorten ned i brevlådan♥
Fick också DVD med fotokursen jag köpte till mig själv i julklapp.
(Jag undviker att tänka på att det även damp ned två räkningar).


Idag var första gången på länge som jag uppdaterade min stänga blogg.
För er som har lösenordet finns det att läsa HÄR.
Ni andra kan be om det, men det är inte helt säkert att jag delar med mig av det. Det jag skriver där är ärligt och öppet och sådant som jag inte vill skriva här av olika anledningar. Jag vill med andra ord ha koll på vilka som läser där för min egen och även andras skull.


/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback