That's just the way




Dagarna här i Värmland börjar lida mot sitt slut, likaså det här året, 2010. Det är ett år jag helst lägger helt och hållet bakom mig, visst har det funnits många ljusglimtar även detta år men det tyngre väger över allt som oftast.
Jag måste säga att komma hem såhär ger väldigt blandade känslor. Mycket ångest och skuldkänslor för det man inte hinner med blandat med lyckan över att vara "hemma". Det ska på något sätt bli skönt att komma tillbaka till Borås igen, slippa leva i en väska så som vi gör nu. Den här gången känns det också lite lättare att åka, det är ett nytt år, ett år som innebär att flytten tillbaka är inom räckhåll. ♥



Idag ska jag ställa mig på ett par skridskor för första gången på många år, jag tror att det kan bli riktigt kul, men kallt! :)
Imorgon blir det nyårsfirande med Marcus kompisar i Kristinehamn, jag har som vanligt lika stora problem som alltid med vad jag ska ha på mig. Det är svårt att packa en vecka innan sådär och det blir alltid att det jag egentligen hellre hade haft hänger kvar i garderoben. Jaja, kläderna är väl inte allt. Champagnen och vinet är på kylning så jag tror att det kommer bli en rolig kväll trotsallt, vi lägger alla sorger bakom oss för en stund.


Nu ska jag städa upp lite här hos mor och far. Bädda igen sängen för den här gången.


/A

 


Kommentarer
Sandra säger:

kram på dig hjärtat <3

2011-01-01 | 13:49:08
Bloggadress: http://aprilhimlar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback