Can you see?







Igår fick jag med mig Marcus som smakråd till smarteyes för att välja bågar till mina glasögon.
Och och många om och men så hittade jag tillsammans med Marcus och tjejen som hjälpte mig ett par som kändes riktigt bra.
Idag ringer de och säger att de bågarna tyvärr inte längre är tillgängliga, och att det inte ens är möjligt att få de bågarna som de hade i butiken (det tackar jag visserligen för, för jag vill inte ha de som alla har pillat på och provat).
Men detta betyder att jag måste gå dit i g e n och prova en massa nya. Gaah.
Jag tycker att det är vrålsvårt att välja ut ett par bågar och strider hela tiden med tanken om "kommer jag verkligen gilla dessa om ett par år" samtidigt som jag inte vill ha ett par tråkiga och alldagliga glasögon. Ska det vara så ska det vara liksom. Nu måste jag alltså gå igenom denna jäkla procedur igen med provningar av massa bågar som jag inte tycker att jag passar i alls. Suck.

I alla fall gav hon mig tipset att komma igen om nån vecka istället för då kommer de ha fått in en massa nytt som nu är på intågande. Så jag får så vackert vänta och förbereda mig igen. Jag lär ju se lika dåligt om en månad så jag antar att jag inte direkt har bråttom tills dess.


/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback