Det finns inga ord för det, på det här jävla språket



Idag har jag tappat orken och lusten helt.
Jag vaknar varje dag med huvudvärk och allt jag vill är att ligga kvar och slippa gå upp.
Men jag gick ändå upp idag, hur gärna jag än ville ligga kvar. Avbokade dagens spinningpass som jag sett fram emot hela veckan. Men nu har jag bestämt mig för att hela den här helgen bara ska vara riktigt lugn och avkopplande.
Jag ska koppla bort plugget (Hur lätt det nu är när man inväntar ett tentaresultat som borde kommit för längesen!) och jag ska bara ta hand om mig själv och ladda om alla mina batterier till nästa vecka. Ska ta en lång härlig dusch med inpackning, skrubb och ansiktsmask, sen ska jag kanske baka lite gott bröd och bara skrota runt här hemma och ha det gott. Kanske till och med tar en liten promenad, men nu har den där underbara solen som sken in i sovrummet imorse försvunnit, men det är skönt att få lite frisk luft en stund.
Till veckan tänker jag trotsa huvudvärken om den hänger kvar, för då ska det tränas igen.

Jag märker hur väl det sätter sig på humöret att gå och ha sådär småont precis hela tiden. Det är otroligt krävande och jag hoppas varje kväll när jag somnar att den är borta när jag vaknar och jag blir lika frustrerad varje morgon när den inte är borta. En jävla ond cirkel känner jag.

Nu har jag i alla fall gått till läkaren och hon kunde/ville inte göra något åt det för tillfället. Tabletterna jag fick utskrivna hjälper inte alls tyvärr så jag får glädja mig åt att högkostnadsskyddet gjorde att de inte kostade mig så mycket.

Ska försöka boka in en synundersökning till veckan. Egentligen har jag inte råd till det denna månad men jag får ta från det jag sparat till Londonresan. Hälsan får väl faktiskt gå före och om det är så enkelt som att synen har blivit sämre sen jag gjorde undersökningen sist för 1½ år sedan så får det vara värt det. Bara jag slipper denna jälva huvudvärk någon gång!


Så nu jag fått klaga en stund, nu ska jag bara fokusera på allt bra.
Som att det faktiskt är helg och ledigt :)


/A

Kommentarer
ÄckiPäcki säger:

ok.. Ja, det är bra att man provar sig fram =)



Shysst att du delar med dig om det blir av!



Innan jag anmälde mig till högskoleprovet gjorde jag faktiskt 2004års prov.. dock inte på tid men för att se hur det var uppbyggt men skall göra det någon gång till med tid...

Jag kommer vara skitnervös, spy några ggr.. haha.



Ja, csn är jättesega.. varför vet jag inte .. Har nu väntat fyra veckor på besked.. börjar bli nervös.

2010-02-05 | 13:46:10
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/
N I L M A säger:

usch vad jobbigt det låter :/



sv: haha jaså? mja, jag blev väldigt missnöjd och besviken på myshowroom så jag gick tillbaka till denna.

2010-02-05 | 14:36:45
Bloggadress: http://nilma.blogg.se/
Deniesé säger:

sv: Tack för din röst , nu håller vi tummarna för att din favorit vinner ! :)

2010-02-05 | 17:11:36
Bloggadress: http://liketolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback