I MADE IT!



Fy tusan vad skönt!
Vi har väntat på resultat på en tenta alldeles för länge nu. Cirka två veckor för sent så kom det äntligen upp och JAG FIXADE DEN! Känslan är underbar, redan när jag såg att jag klarade den så kändes jag fjäderlätt, en stor jäkla tyngd försvann från mina axlar och nu kan jag äntligen se ljuset på denna termin igen!
Jag fick visserligen inte så mycket mer än G, men vad tusan gör det? Jag slipper göra om den!

Nu är det en ordinarie tenta kvar, som jag tror blir ganska rolig att plugga på, ska koncentrera mig på boken som är väldigt bra och faktiskt intressant och inte vad läraren sagt för han är på långa vägar inte lika bra.
Sen har jag en omtenta och den ska jag fasiken klämma in ett VG på nu för då får jag VG i kursen.

Pheuuw!
Måste säga att hela min dag blev bättre.
Har legat på soffan hela dagen med ögon som värker och ögonlock som fortfarande är svullna.
Avbokade faktiskt spinningen och det var bra gjort eftersom jag nyss vaknade och har lika ont än.
Men nu känns allt liite bättre : )

Kommentarer
N I L M A säger:

guud vad härligt :) grattis anna :D

vart tränar du förresten?

2010-02-18 | 22:55:15
Bloggadress: http://nilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback