Inte helt okej.



Nej vad ska man säga, att sitta med anteckningar i marknadsföring till klockan 23 en FREDAGSKVÄLL känns inte helt acceptabelt faktiskt, men så är fallet. Skönt när man är inne i ett flow. Ska försöka göra klart allt innan helgen är slut. :)
Har varit på ett uselt humör idag så det har varit skönt att fokusera tankarna någon helt annanstans faktiskt.
Men NU, blir det lite helg, eller rättare sagt bums ner i bingen för ögonen står i kors efter åtta timmars frekvent skrivande på datorn. Tur att jag tog mina läsglas på mig på direkten.


Nattinatti!


Bläää för den jävla snön, kunde ha varit hemma hos familjen nu istället för Borås om det inte vore för den. F*** IT!

Kommentarer
Heyli säger:

tusen tack, underbart att höra ska du veta! försöker så gott jag kan :)

2010-02-20 | 00:40:55
Bloggadress: http://heyli.blogg.se/
Heyli säger:

tack för att du svarade på frågan om ålder :)

2010-02-21 | 16:17:04
Bloggadress: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback