Monday you can hold your head



Det var segt att komma upp imorse, hade ställt klockan på 8 fast jag är "ledig" från skolan idag.
I 40 minuter snoozade jag innan jag kom ur sängen, den är alldeles för varm och go på morgonen.
Hittills har jag faktiskt hunnit med mycket, ibland är det inte så tokigt att komma upp i tid minsann.
Jag har hunnit plugga, färdigställa och finslipa labbarna som ska in i dag och just nu sitter jag i träningskläderna redo för dagens spinningpass som börjar om 45 minuter.
Från och med idag trotsar jag huvudvärken (ja, den är fortfarande kvar) och tänker låtsas att den inte finns, den ska inte få hindra mig mer och med tanke på helgens vila som inte hjälpte ett dugg så finner jag ingen annan lösning än att utmana den istället. 


Har faktiskt inga andra större planer för resten av dagen än plugg faktiskt, men det känns ändå rätt okej. 
Ska ner en snabbis till skolan och lämna in labbuppgiften för rättning också.


That's my day.


/A

Kommentarer
Anonym säger:

Först och främst så vill jag tacka för en bra blogg :) Är du mode och shopping intresserad? Glöm inte och titta in i min Bloggbutik http://jessiesjoqvist.blogg.se/ där jag säljer allt ifrån märkeskläder och skor till mobiler och heminredning.



Ha det så bra!



Hälsningar Jessica

2010-02-08 | 14:27:23
Elin säger:

Jaa, det börjar kännas lite ljusare nu, jag orkar ta mig upp på morgonen utan den där förbaskade ångestklumpen som tynger ner mig.. :/

Jag läser socionom :) så nu har jag 3,5 härliga år framför mig :)

2010-02-09 | 10:08:20
Bloggadress: http://pepplas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback