Om du vet vad du vill



Idag är jag riktigt trött. Målningen tog musten ur mig i helgen.
Träffade Camilla på bibblan vid halv nio imorse, knåpade lite på vårt arbete.
Sen fastnade vi i matsalen på THS med Bella och Julia hela eftermiddagen, riktigt mysigt faktiskt.

Nu sitter jag mest och försöker hålla mig vaken. Ett par timmar till måste jag fixa ;)
Ska nog sätta igång lite med plugget så jag håller mig sysselsatt och inte somnar i soffan ;)
Morgondagen går i samma spår, sen lite spinning på det.
Kanske ska testa på Aerobics för första gången och hänga med Zandra på onsdag också.
Nu börjar det allt bli dags att ta tag i sommar-formen igen ;)


Får se om det blir något Värmland till helgen istället, längtar dit galet mycket!
Tyvärr så jobbar mamsen den helgen men någon kvalitetstimma borde man hinna få ändå.
Jag gillar att komma hemåt, att kunna varenda gata, nästan vartenda gruskorn och andas in lite frisk skogsluft. Åååh, nu längtar jag ännu mer.


Nej, jag ska hoppa in mjukisar och sätta igång med pluggeriet nu.


/A

Kommentarer
Zandra säger:

Aerobicen var redan fullbokad :(

2010-02-22 | 20:57:25
Heyli säger:

då har du hållit på ett tag då :) ja skriva är så himla bra för att få ur sig saker de håller jag med om! men har själv aldrig gillat att skriva saker på papper för hand, jobbigt ju :p bloggen är mycket bättre då hittar man lättare tillbaks också om man letar nåt speciellt :)

2010-02-22 | 21:26:20
Bloggadress: http://heyli.blogg.se/
Louise- säger:

Vinnaren är nu dragen, kika in i bloggen o kolla om de va du :)



Tack för din medverkan! :) Kram

2010-02-24 | 11:14:09
Bloggadress: http://louiseberglund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback