Snurra min jord igen



Lyssnar på bra musik och pluggnivån är hög!
Har precis avslutat alla powerpointar från marknadsföringlektionerna. Känns bra.
Nu ska jag bara översätta lite som är på engelska så det blir mer lättläst och sen lägga in lite egna notiser.
Fan vad jag kan vara bra ibland. Tror att betyget från tentan igår höjde motivationen, dessutom fick vi VG på ett arbete vi skrev innan jul såg jag precis, och det var så dåligt att vi skämdes när vi lämnade in det, så gissa om jag är glad?!
Det betyder VG på båda arbetena i inköp och logistik, så nu hänger det på min omtenta i logistik, klämmer jag in VG där med så får jag VG i slutbetyg på kursen. JAG ÄR LADDAD!
Det som känns ännu bättre är att om de där två arbetena fick så bra betyg så kommer marknadsföringsarbetet också kunna få det :) Jeej.


/A

Kommentarer
N I L M A säger:

VG är nice, grattis igen :D



sv: på Studio Aktiv men har sagt upp det så jag har bara typ två månader kvar eller nåt.

2010-02-19 | 17:15:16
Bloggadress: http://nilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback