Today is gonna be the day



Det är en skön känsla att ha träningsvärk måste jag säga, och även om jag var otroligt osugen och trött innan träningen igår så ångrar jag verkligen inte att jag gick dit. Step är nog det roligaste jag tränat, och instruktören gör det så himla bra och hon är så energisk och glad att det verkligen smittar av sig.
Tyvärr är hennes pass alltför ofta fullbokade så det gäller att vara snabb för att snappa åt sig dem.

Nu sitter jag i valet och kvalet om jag ska på lunchspinning idag, men jag tror jag hoppar det och tar en hel dag med plugg istället. Det börjar hopa sig rejält nu och det gäller att ta tillvara på all tid man kan.
Imorgon däremot är det spinning, om jag inte lyckas knipa en plats på stepen.


Det enda som för mig framåt nu är tanken på att det bara är en månad sen är det bara exjobbet kvar, tills dess borde man kunna härda ut! Synd bara att lärarnas planering suger och att det är vi elever som råkar ut för det.
Men, med lite positivitet så löser sig allt och gör det inte det så är det inte hela världen heller. Så småningom löser sig allt, det är jag övertygad om.


Nu ska jag sätta mig med marknadsföringsarbetet och renskriva lite, sen är det så gott som klart. Najs.

När M slutar jobbet är det dags att leta bågar, igen!


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback