100105 Tisdag



För att på något vis komma in i lite rutiner igen ställde jag klockan på nio imorse, men inte gick jag upp då. Låg och drog mig till en bra bit över tio. Ibland får man, men snart är det slut på det.

Idag gäller det att bara plugga en massa, inte bara idag, utan hela veckan.
Möttes i alla fall av en godkänd omtenta i färgerin när jag slog på datorn idag, det gjorde min dag (snudd på vg-gränsen också), så jag fick min revansch och jag slipper göra om helv-tet igen. Tack Mikela för plugghjälpen!


Jag drömmer fortfarande väldigt konstiga drömmar och jag sover inte bra. Har svårt att somna på kvällarna igen. Det kanske blir bättre det med när rutinerna kommer igång igen.
och träningen.



/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback