100107 - Torsdag



Att vara inne i en tentaperiod som nu innebär en hel del känslor.
Dåligt samvete för att jag pluggar för mycket och är för osocial, eller dåligt samvete för att jag pluggar alldeles för lite och gör andra roligare saker. Men, nästa torsdag eftermiddag är det slut för denna gången i alla fall och då ska jag njuta en stund av livet.


Sov otroligt dåligt i natt också, bara vred och vände på mig.
I natt vet jag i alla fall varför och det var p.g.a. alla tankar som far runt i huvudet, de som alltid kommer om kvällarna.
Det är snart dags att ta itu med dem.


Nu ska jag slänga i mig lite lunch, sen blir det plugg resten av eftermiddagen, "jeej".



/A

Kommentarer
emma härnqvist/perfektion säger:

tack söt. har fortfarande inte gått upp ur sängen idag.. alltså: har inte ens gått på toa. de är lite sick. men jag måste nog gå upp snart för magen kurrar, och de är ju ett gott tecken.



jo deklart, lite samam var de för mig eftersom jag varit i ulricehamn + att jag har flyttat så var de mycke nytt, och vardagen har absolut inte infunnit sig eftersom jag är sjuk nu dessutom.



mer bilder på lägenheten är utlovade :) puss!

2010-01-07 | 12:55:47
Bloggadress: http://perfektion.blogg.se/
Wysteriia säger:

duktig du är som pluggar! :D

2010-01-07 | 15:39:39
Bloggadress: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback