100109 - Godmorgon lördag



Att vakna upp och må då himla risigt fick mig att inse att mitt val att boka av step passet på friskis var ett klokt val. Jag känner mig typ överkörd. Jag fryser och kokar samtidigt, men jag har ingen feber. Halsen irriterar och huvudet känns proppfullt. Blää.
Nog för att jag skrev igår att det är bara bädda ner sig och plugga, men det är inte så bara egentligen när man helst av allt bara vill sova bort hela dagen.
Det ska jag dock inte göra, ska snart ta en dusch och se om jag piggnar till lite av den, sen är det bara till att sätta igång med läsandet, på måndag är första tentan så idag och imorgon ska jag väl orka anstränga mig så pass mycket att jag lär mig något.

M är i Skene och spelar fotboll och är nog borta hela dagen, det känns väldigt bra faktiskt, då kanske jag lite lättare kan få pluggro.


Vädret är helt underbart idag -11 grader visar termometern och det är strålande sol.
Jag vill knappast sitta inne en dag som denna, kanske orkar mig ut på en promenad senare, om jag pluggar flitigt innan förstås.


ciaoo
/A

Kommentarer
Wysteriia säger:

haha kul att jag kunde vara till hjälp ;)

2010-01-09 | 15:52:42
Bloggadress: http://Wysteriiasblogg.se
LINA VERONICA säger:

Jag hade samma sak förra veckan! Frossa, dövarm, ingen feber, tung i huvudet... Knas!



Idag var det ju kanonväder! Jag och pojkvännen var ute och fotade lite! :)

2010-01-09 | 16:43:25
Bloggadress: http://linaveronica.blogg.se/
amalia säger:

hej. jag har tänkt söka textilhögskolan till hösten inrikting modedesign och skulle vilja ha lite tips om vad man ska tänka på osv.. vilken inrikting går du? om det inte är modedesign vet du någon som går där som jag skulle kunna ta kontakt med? :)

maila gärna: [email protected]

2010-01-10 | 13:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback