100111 - Måndag, en tenta klar.



Då är det bara att ladda om och plugga konfektionsteknik då, dagens tenta i inköp är över och det kan ha gått hur som helst. Ställer in mig på omtenta så kan inte inte bli besviken i alla fall.
Konfektionen är på torsdag.
Har mått relativt bra idag, men det kanske berodde på panodilen jag proppade i mig i morse för nu mår jag pissigt igen. Feberfrossa och huvudvärk. Skulle egentligen vilja sova lite, men eftersom jag bara sov två timmar i natt så har jag på känn att jag kommer ha svårt att bara sova en liten stund nu. Får lägga mig tidigt ikväll istället och försöka plugga på tills dess. Ska hoppa i min morgonrock nu i alla fall.

Jag längtar till helgen!


/A

Kommentarer
N I L M A säger:

håller tummarna för att det gick bra!



sv: ahh bra att veta fast det var ju inte riktigt såna jag var ute efter :)

2010-01-11 | 20:20:54
Bloggadress: http://nilma.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback