It's all coming back to me now




Vilket pirrande avslut på dagen det blev.
När jag klickade in mig i ren tristess på facebook som det ändå aldrig händer något på så ser jag ett mail. Jag får aldrig mail, och om jag får det är oftast något massutskick, men inte denna gång.
Denna gång var det en försiktig förfrågan om jag var jag och om jag var den person han känt en gång för en herrans massa år sedan. Jag har sett fram emot detta. Jag har länge letat runt efter denna person i försök att återfå en kontakt, men helt utan att lyckas. Men på något vis har han nu lyckats få tag på mig, om det var med mening eller bara av en ren slump, det vet jag inte. Men det är lite spännande, en person som varit försvunnen länge ur mitt liv, men absolut aldrig glömd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback