Nyårslöften?



2010 har anlänt, det känns konstigt att skriva, men så är det varje år.
Det är nu man ska ha lovat en massa saker som man ändå aldrig håller, jag har inte lovat någonting.
Däremot har jag vissa mål med mitt 2010, och det känns bra.
Det allra största målet är att må bra igen, det kan vara en lång väg dit men det kanske också vara en kort, jag tror att det bara är jag själv som bestämmer det.
Sen har jag ett par mindre mål men som egentligen inte betyder mindre för det.
Den där målvikten ska nås innan sommaren, och detta ska jag åstadkomma genom att komma igång med träningen ordentligt och lära mig äta rätt, sluta med coca-colan och allt godis. Jag tror att jag kan klara det denna gången, det tror jag verkligen. Eller nej, jag tror inte, jag vet.

Sen finns det alltid saker och ting som bör ändras på efter hand också.
Men en sak, tack vare en julklapp, och det är att jag ska starta upp mitt ritande igen. Jag är lite arg på mig själv att jag bara slutade, tiden fanns inte till, men att bara ge upp det var bara dumt. Att ha en "talang" och inte ta hand om den är puckat. Jag är stolt över att morfar lärde mig rita hästar, jag är stolt över att den talangen kommer ifrån honom och jag vill göra allt för att behålla det.



/A





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback