All those days



Helgen gick fort som den brukar, det gäller att ta tillvara på Ms lediga timmar.
I lördags så stekte vi uppe vid Almenäs där vi också tog årets första dopp, sent för att vara mig faktiskt.
Igår tog vi en tur till Götlaborg för att strosa runt lite, skönt att se något annat än Borås en stund. Fick med mig något som jag tror kommer bli en favorit framöver från Monki.


Idag har jag på fullt allvar satt igång med sommarkursen och är nu inne på min sjätte föreläsning.
Efter denna ska jag försöka svara på den första hemtentan med fyra frågor.
Tyvärr äger jag inte en endaste av böckerna vi behöver, men jag hoppas att det ska gå bra ändå. På bibblan är de utlånade, i värsta fall får jag sätta mig där på våning ett, för där ska varje exemplar finnas och de är inte till utlåning. Tyvärr har bibblan sommartider nu så de har bara öppet tre timmar om dagar, inte sådär supermycket men bättre än inget förstås.


Igår rensade jag min byrå och mina garderober, det blev ett rejält lass som åkte. Skulle behöva lära mig tradera så att jag kan bli av med lite där, har en stor papperpåse och två icapåsar med kläder som faktiskt inte är några fel på, knappt använda. Sen blev det en sopsäck med sånt som bara är att kasta.
Har en hel del skor på vinden också.

Det var riktigt skönt att få lite mer koll på garderoben, men fetångesten är större än nånsin.
Jag gillar inte riktigt det faktum att jag faktiskt inte gått upp ett endaste kilo sen studenten men ändå så var en hel del för trångt. Det borde bero på att musklerna förtvinat och fettet invaderat min rumpa. Det ska bli ändring på det, till hösten när friskis drar igång igen då är det jag som blir mitt gamla vanliga jag. Men först lite semester ;)



Allra först blir det dock den där hemtentan...


/A

Kommentarer
N I L M A säger:

har fortfarande inte tagit årets dopp här i Sverige ännu men får la åka till Almenäs i veckan

2010-07-05 | 22:09:18
Bloggadress: http://www.nilma.se
Ine Henriksen säger:

Ha en riktigt fin dag!

Kramar

2010-07-06 | 12:31:46
Bloggadress: http://inehenriksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback